REALIZOWANE PROJEKTYeTWINNING ERAZMUS+ 2016/2018COMENIUS 2012/2014CZWARTKI Z BAJKĄZIELONA SZKOŁAMAŁA ROMAROZWINĄĆ SKRZYDŁAPIERWSZAKICOMENIUS 2009/2011

KONTAKTHISTORIA ABSOLWENCIPATRONPRACOWNICYLINKI

DOKUMENTACJA SZKOŁYSTATUTWYCHOWANIEPROFILAKTYKAOCENIANIE

REDAGUJĄ NAUCZYCIELEARTYKUŁYSCENARIUSZEFOTOGRAFIEINTEGRACJAMONTESSORIBIBLIOTEKAHARCERSTWO

 

 WALENTYNKI 2021

 

STRONA GŁÓWNA

AKTUALNOŚCIDRUKI-REKRUTACJA

PLAN LEKCJI

SZKOLNA RADA RODZICÓW

RZECZNIK PRAW UCZNIA

KONKURSYKÓŁKASPORT

REDAGUJĄ UCZNIOWIESAMORZĄDPREZENTACJEKOMIKSYQUIZY

MATERIAŁY DO LEKCJIRELIGIAINFORMATYKAPRZYWÓDZTWOJĘZYK ANGIELSKI

PSYCHOLOG

 

 

  opublikowano dnia 18.02.2021 r.

St. Valentine's Day falls on February 14, and is the traditional day on which lovers in certain cultures let each other know about their love.

This is commonly done by giving flowers, chocolates and Valentine's cards. It happens quite often that Valentine's cards are anonymous, which means they are not signed by the person in love. Some people pick one person and call them their „Valentine”. This is done as a gesture to show love and appreciation to that person.

Dzień 14 lutego to święto miłości i przyjaźni! Dla uczniów naszej szkoły ten dzień stał się okazją do wspólnej zabawy i pokazania, jak dobrze i wesoło jest nam razem. Lekcja angielskiego zamieniła się w prawdziwą muzyczną ucztę. Były walentynkowe piosenki i zabawne wierszyki. Pierwszoklasiści zaprojektowali okazjonalne kartki. W klasach pojawiły się czerwone, pełne serc dekoracje, a niektórzy uczniowie zadbali nawet o to, by mieć na sobie czerwony akcent, nieodłącznie kojarzony z miłosnym świętem.

Celem takich zajęć było zachęcanie dzieci do okazywania uczuć innym osobom (kolegom, koleżankom, rodzicom, nauczycielom, pracownikom szkoły). Wszystko w myśl zasady: „Życzliwe słowa mogą być krótkie i łatwe do powiedzenia, ale ich echa są prawdziwie bezkresne".

 

Wioletta Solis, Katarzyna Pękala

 

 

 

redaguje Rafał Pastwa  © 2020