|
|||||||
|
|||||||
|
|
|
|||||
opublikowano dnia 15.03.2021 r.
Uczniowie klasy 2b zostali zaproszeni do udziału w badaniu naukowym, realizowanym wspólnie przez Uniwersytet w Birmingham (Wielka Brytania) oraz Uniwersytet Fryderyka Aleksandra w Erlangen. Celem badania jest zgłębienie wiedzy o dwujęzyczności i zbadaniu czynników sprzyjających nabywaniu zdolności językowych przez polskie dzieci w kraju i za granicą. W pierwszym etapie projektu, rodzice uczniów klasy 2b poznali cele badania oraz wyrazili zgodę na udział dzieci w przedsięwzięciu naukowym. W sali nr 215 zostało przygotowane stanowisko dla naszych uczniów. Tam będzie odbywało się badanie za pośrednictwem platformy ZOOM.
W kolejnym etapie projektu, każde dziecko będzie poproszone o wykonania kilku zadań, które poprowadzi pani Magdalena Grose-Hodge (Department of English Language and Applied Linguistics University of Birmingham). Nadzór nad całością będą sprawować Profesor Ewa Dąbrowska oraz Profesor Dagmar Divjak. W trakcie trwania projektu badawczego uczniowie klasy 2b wezmą udział w warsztatach języka angielskiego prowadzonych przez Panią Magdalenę Grose-Hodge. Otrzymają również dostęp do programu edukacyjnego oraz sprawdzą swoje umiejętności językowe. Badanie to zostanie powtórzone po upływie dwóch lat. Wszystkie wyniki, analizy, wnioski zostaną opublikowane przez Uniwersytet w Birmigham w postaci naukowej badawczej oraz przesłane do naszej szkoły.
Iwona Kucharek
|
|||||||
redaguje Rafał Pastwa © 2021 |