REALIZOWANE PROJEKTYCOMENIUS 2012/2014CZWARTKI Z BAJKĄZIELONA SZKOŁAMAŁA ROMAROZWINĄĆ SKRZYDŁAPIERWSZAKICOMENIUS 2009/2011

KONTAKTHISTORIA ABSOLWENCIPATRONPRACOWNICYLINKI

DOKUMENTACJA SZKOŁYSTATUTWYCHOWANIEPROFILAKTYKAOCENIANIE

REDAGUJĄ NAUCZYCIELEARTYKUŁYSCENARIUSZEFOTOGRAFIEINTEGRACJAMONTESSORIBIBLIOTEKAHARCERSTWO

POZNAJEMY PRACĘ LOTNIKA WYCIECZKA DO DĘBLINA

KONKURSYKÓŁKASPORT

REDAGUJĄ UCZNIOWIESAMORZĄDPREZENTACJEKOMIKSYQUIZY

MATERIAŁY DO LEKCJIRELIGIAINFORMATYKAPRZYWÓDZTWO

Dnia 2 października 2013 roku klasa III b z wychowawczynią Ewą Bijak wyjechała na wycieczkę do Dęblina. Wyjazd został zorganizowany dzięki pomocy i zaproszeniu Pana pułkownika pilota dr Waldemara Gołębiowskiego. Po powitaniu, mieliśmy możliwość obejrzenia musztry wojskowej. Następnie zwiedzaliśmy obiekty WSOSP. Odwiedzaliśmy sale wykładowe uczelni, byliśmy w sali gimnastycznej dla kształcących się pilotów. Uczyliśmy się latać w symulatorach lotów, widzieliśmy katapulty. Oglądaliśmy eksponaty lotnicze w Muzeum Lotnictwa. Mogliśmy z bliska obejrzeć samoloty w hangarach i na lotnisku. Największą atrakcją była możliwość wsiadania do nich i obejrzenia wewnątrz kabin samolotów. Zrobiliśmy sobie pamiątkowe zdjęcia przy Pomniku Lotników i w samolotach. Zaprosiliśmy lotników do naszej szkoły. To była niezapomniana, pełna wrażeń wycieczka. Dziękujemy Panu pułkownikowi Waldemarowi Gołębiowskiemu oraz władzom WSOSP za umożliwienie zwiedzania obiektów lotniska oraz uczelni. Zapraszamy do obejrzenia galerii zdjęć z naszej ciekawej wycieczki.

Kliknij zdjęcie, aby powiększyć widok.