REALIZOWANE PROJEKTYERAZMUS+ 2016/2018COMENIUS 2012/2014CZWARTKI Z BAJKĄZIELONA SZKOŁAMAŁA ROMAROZWINĄĆ SKRZYDŁAPIERWSZAKICOMENIUS 2009/2011

KONTAKTHISTORIA ABSOLWENCIPATRONPRACOWNICYLINKI

DOKUMENTACJA SZKOŁYSTATUTWYCHOWANIEPROFILAKTYKAOCENIANIE

REDAGUJĄ NAUCZYCIELEARTYKUŁYSCENARIUSZEFOTOGRAFIEINTEGRACJAMONTESSORIBIBLIOTEKAHARCERSTWO

SZKOLNE WYCIECZKI

KONKURSYKÓŁKASPORT

REDAGUJĄ UCZNIOWIESAMORZĄDPREZENTACJEKOMIKSYQUIZY

MATERIAŁY DO LEKCJIRELIGIAINFORMATYKAPRZYWÓDZTWOJĘZYK ANGIELSKI

12.10.16 roku, klasa III B z wychowawczynią Ewą Bijak udała się na wycieczkę do Dęblina.

Wyjazd został zorganizowany dzięki zaproszeniu i pomocy płk. pil. dr Waldemara Gołębiowkiego.

Zwiedzaliśmy Muzeum Lotnictwa i jego eksponaty. Z bliska oglądaliśmy samoloty i ich ogromne silniki w hangarach i na lotnisku. Atrakcją była możliwość wsiadania do samolotu i obejrzenia jego wnętrza. Odwiedziliśmy Lotniczą Straż Pożarną. Wsiadaliśmy do samolotów strażackich. Byliśmy w gmachu wojskowej stacji meteorologicznej. Zobaczyliśmy jak powstaje prognoza pogody. Z wieży lotniczej obserwowaliśmy ogromne lotnisko.

W Domu Pilota obejrzeliśmy filmy o tematyce lotniczej, m.in. o samolotach „Iskry”. Zrobiliśmy pamiątkowe zdjęcia i kupiliśmy pamiątki. Mimo niesprzyjającej pogody wycieczka była udana. To były niesamowite wrażenia.

Kliknij zdjęcie, aby powiększyć widok.